bondeknøl Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Noen som har fått infeksjon under renselsen? Lurer litt på om jeg har det, begynte å blø for to dager siden, ikke mer enn vanlig mens men omtrent samme mengde tenker jeg. Fødte for snart 5 uker siden. Tok tempen nå og den var 37,4, det er jo normalt det... men plutselig fryser jeg skikkelig og så er jeg så varm at jeg svetter.... Hva gjør de for å finne ut om det er det?
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Jeg fikk mensen etter 5 uker..kanskje det rett og slett bare er det?
bondeknøl Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2010 Ja, det kan jo være det, amma bare ei uke omtrent.. fikk mensen tilbake 5 uker etter jeg slutta og amme med første!
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Det er sikkert bare mensen. Varierer jo veldig når folk får den etter fødsel. Selv fikk jeg etter 10 måneder nå. Men da hadde jeg også 16 (!) uker renselse først.
stearin Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 Fikk mensen 7 uker etter fødsel, første mens var kraftig og mye mer enn vanlig mens! Trodde først det var det samme som blødningene etter fødsel.
BikkjeBisk Skrevet 26. juli 2010 #7 Skrevet 26. juli 2010 Jeg fikk mensen etter 3 uker etter fødsel, og jeg ammer enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå