*shehasmyheart* Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Hei:) Hva gir dere mennene deres på bryllupsdagen? Hvis dere gir noe... Jeg fikk nydelige røde roser i dag, bryllupsdag i morra. Litt dårlig tid på meg;)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Nå ække jeg gift, bare samboer, men var jeg gift ville jeg kjøpt noe jeg vet han setter pris på, om det er fiskesaker, musikk, filmer, bøker, jaktutstyr, nye klær/sko, spa, kinobillett, konsertbillett... osv,osv,osv
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Jeg glemte at du har dårlig tid... Hmmm... hva med å overraske ham med en massasje (som du gjør) med oljer og greier, eller et "gavekort" på en helaften med deg der dere har barnevakt og koser dere med god mat, god vin, oljemassasje og evt bad (hvis dere har badekar/boblebad), og kanskje du har eller kan kjøpe et lite sexy antrekk osv. Sånt pleier menn å like ;-) Da skjer det ingenting i morgen, men du har lovet ham at det skal skje, ved "gavekortet". Eller skriv en erotisk historie til ham, om ham og deg selvsagt. Noe sånt?
*shehasmyheart* Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2010 Tusen takk for tips:) Her fikk jeg menge gode ideer. Er vel litt i underskudd på intim-fronten her om dagen. Med en på fire, og en liten på 10 uker, blir det ikke så rare greiene;) Så noe av dette må så absolutt falle i smak;) Ha en fin kveld:)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Bare hyggelig :-) Jeg vet hvordan det er med underskudd på intimfronten, så... ;-) Kos dere masse, og gratulerer med bryllupsdagen i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå