Gå til innhold

Når dere ble gravide....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble urinen mørkere?

Ble det mer utflod?

Mer avføring?

Luft og luftsmerter?

Kvalme?

og evt når dukket dette opp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, alt dette, bortsett fra at jeg ikke fikk mer avføring....heller VELDIG den andre veien. Skikkelig forstoppet!

Om urinen er mørk, skal du drikke mer veske, og spise mindre salt.

Alt dette dukket opp ca 1 uker etter ikm. Altså 5 uker på vei. Men det var hos meg da...Det har enda ikke gitt seg, og jeg er kvalmere nå enn jeg noengang har vært. Er i uke 12....

Lykke til og gratulerer

Skrevet

Håper jeg også kan sitte der 12 uker på vei snart :D:D

Skrevet

Ja. Men du burde ikke ønske deg til samme båt jeg ligger i nå. Dette er det verste jeg har vært med på.

Håper du får et bedre svangerskap iallefall. Unner ingen dette her.

Skrevet

Svangerskapet jeg hadde var på ingen måte lett, men alt det er liksom glemt bare je får en positiv test. Har du mye svimmelhet?

Skrevet

DA dere ble gravide....

Skrevet

Ja, man glemmer fort, men ikke når man ligger rett oppi det. Da er det vanskelig å tenke seg noe positivt ut av det. Men ønsker som sagt at du får en positiv test, og et mindre problemfritt svangerskap. Ja, er mye svimmel. Har veldig lavt bt.

Skrevet

Å herre fred og fader! Jævla flisespikker!

Skrevet

Å jeg øsnker virkelig at den blir positiv snart :D

Skrevet

Nei, jeg fikk ikke mørkere urin, men den ble mer grønnaktig og lukter litt annerledes. Dette har skjedd ale gangene jeg har vært gravid (4).

Ja, jeg fikk/har mer utflod, men ikke merkbart før etter flere uker.

Fikk ikke mer avføring. Det er heller vanlig at man blir hard i magen.

Luft og luftsmerter sliter jeg litt med nå, men gjorde ikke det så tidlig. Er i uke 17 nå.

Ja, var litt kvalm i starten, men er ofte kvalm når jeg venter mensen også.

Kvalmen kom i ca uke 6-7 hos meg.

Det sikreste tegnet på at jeg har vært gravid alle gangene er et sinnsykt temperament og veldig ømme bryster. Men nå kan jo også det være pms tegn.

Magefølelsen var riktig hver gang. Jeg bare visste det etter jeg hadde gått noen dager over....

Mørkere urin er tegn på dehydrering. Pass på at du f¨r i deg nok væske.

Lykke til.

Skrevet

Jeg har sinnsykt ømme bryster, et skikkelig temperament, trøtt, mer utflod, luftsmerter osv!

Skrevet

Vanlig farge på urinen.Men nesten litt lysere. for jeg tørstet sånn og drakk kjempemasse!

Mer utflod.. Tyntrennende i 9 mnd.. Trodde nesten jeg lakk fostervann i perioder..

Ikke mer avføring, bortsett fra den siste uka, da måtte jeg på do morgene og kvelden! Men aldri hard mage. Jeg fiser mer nå når jeg ikke er gravid..

Var kun kvalm om ettermiddagen de første 16 ukene. Orket ikke søtsaker og sjokolade, så det passet jo fint! :) Gikk ikke opp noe i vekt før etter uke 16 nemlig.. ;-)

Skrevet

rundt IKM fikk jeg

kritthvitt utflod, men ikke så mye

var småkvalm ( er kjempe kvalm nå i uke 10)

mye luft i magen, var oppblåst

Forstoppelse!!!

Trøtt hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...