Gå til innhold

Roper på Gulspurv!


Kristi*trebarnsmor*

Anbefalte innlegg

Sååååå utrolig koooooooz å høre at du har spire i magen! Gratulerer såååååå sinnnnnnnsykt masse! :)))))))))))))))))))))))))))))))))

Siden jeg er ferdig for en stund, sender jeg massssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeee babystøv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

 

 

Fødestøv skal du få når du nærmer deg slutten

 

 

 

Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snart neste trimester! Kult!

 

Klemklemklem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TNAAAWWWWW!!! du er max cute!

 

takk for babystøv!!!!! tenk om du glemte deg bort å sendte fødselsstøv nå!!!!! SHIT!! da hadde babyen blir dritliten!!! sikkert cuuuute og da :):):)

 

<3<3 gå å vogg ungen din <3<3

 

2. trimester ruuuuuulezzz!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeeeez, godt jeg tenka meg to ganger om før jeg messa med støvet! ungen din blir mæx cute no matter what da vennen :-*

 

coooze deg msse videre i februarklubben da søta.

Vet jo at du har selskap her inne av frua. Skal sende en PM til ho å be ho være med.

 

Kose dere masse bestisene mine <3 <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frua må DEFINATELY komme inn på denne cooole tråden!!!! Zavnr ho faktiksk............... :):) ;)

 

 

Du kan jo spørre BIM SJEFEN om du kan få væme på februarklubben selvom du har føda ferdig da??????? :) :) :) får sikkrt låv!

 

Hilsen *oss to her* hvis du skjønner hva jeg mener (at jeg lissom er to siden jeg er en + en inni maven du skjønner sikkert!?!?!?!?!?!?!?!?!)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å f**n... (sorry utrykket!) Kjipt at det ikke går an å forandre overskriften. Sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utroli kooooooz å se dere her! Skjønner så sinnsyyyyykt hva du mener med 1+1 i maven lissom. Helt crazy lizzom! Herregud, klemz til dere assa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ntååååå! Så kost at alle er her a!

tok den ikke helt gulspurv, gott du forklarte. detter så sykt for ut av det vøttø med en gang man har føda................................

 

Senner massssssssssssssssssssssssssssse babystøv til deg å da frue med frø. Tenker på spirene deres ofte ;))))))))))))))))))))))))))))))))))

 

 

masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker oxo ofte på spira mi! Gleder meg syyykt til å putten i den nye rooosa skinnvogna <333 Hvis det blir en gutt kan jeg bare ta på rosa lue så ingen skjønner det er guttebebbis lixom! XD Alle vil jo mest ha jente!! Flaut å få gutt. Var vel det når du fikk det Kristi*tobarnsmor*? Flaks du fikk jente også så folk ser at du klarer å lage jentebebbis oxo!!!

 

 

Sussss <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...