Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 I de siste månedene har jeg blødd mindre under mens enn jeg har gjort før. Og jeg har alltid hatt en uke med murringer før mens, men ikke nå lenger. Mensen syklusen har blitt noen dager/ en uke lengre for hver gang de siste månedene. Fryser hele tiden med mindre det er knall sol og 30-40 grader. Da er det varmt. Kan det være noe kroppen min mangler, som går ut over mensen også?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Nei, vekten min er veldig stabil på 42-43 kg Er liten av vekst så jeg er normalvektig
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Du må være veldig liten av vekst for at det skal være en normal vekt.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 Da har du en bmi på 17. Det er undervektig. Jeg har også en bmi på 17, men jeg fryser ikke osv. Håper du finner ut av det! God bedring.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #7 Skrevet 26. juli 2010 ok, nå fikk jeg sjekka noen bmi kalkulatorer som sier min er mellom 17,9-18,4. Mener det var under 18 som var undervektig før, men nå var det visst 19. Men har alltid hatt denne vekten, og får ikke til å gå opp. Er også litt lubber her og der ;p HI.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #8 Skrevet 26. juli 2010 Tipper det er den lave vekta di og antagelig kostholdet som lager krøll for kroppen etter hvert.
Gjest Skrevet 26. juli 2010 #9 Skrevet 26. juli 2010 Jeg er nøyaktig like høy som deg HI og veier som regel 48-50 kg når jeg er normalvektig. Når jeg er så lett som 42-43 fryser jeg også veldig lett. Jeg vil foreslå at du begynner å trene (og selvfølgelig spise litt mer da for å dekke energiforbruket) sånn at du får litt mer kjøtt på kroppen og bedre blodsirkulasjon. Da skal du se at du ikke fryser så lett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå