mammaen til 2+1 Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 i dag har jeg bare vært så helt inni granskauen trøtt... skulle tro jeg hadde gått flere døgn uten søvn... og et værste er at jeg faktisk har sovet i natt (som jeg kan huske).. og lillegutt våkna ikke før 7.. istede for 6.30.. nå har jeg også fått hatt meg en hvil på ca 1,5 time.. men er helt utkjørt og suuperstrøtt... kunne sovna momentant tror jeg. Mitt høyeste ønske i dag er rett og slett å sove..!! Slitsomt å være høygravid om sommeren når alle er på ferie.. ferie fra barnehagen og alle "barnevakter" er på feire... får vel bare holde ut til pappan kommer hjem.. noen andre som er blitt overfalt av en slik plutselig trøtthet nå på slutten?
lykkelig med2 gutter Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Heia. Jeg er i 35.uke... er SLITEN! kommende storebror på 2,5 år vånet halv 7, og jeg klarte bare ikke å holde øynene åpne. lå og slumret til kl var over 8, med gutten tuslende rundt meg. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men jeg kunne også lagt med ned de siste ukene tror jeg. håper lillegutt ikke venter så alt for lenge med å komme til verden. vi får be om litt energi!! klem
Leen Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 jeg hadde det sånn på lørdag. Det eneste jeg tenkte på var å sove...men så kom søndag, og plutselig var en i superform, og i dag er jeg midt i mellom....syntes bare hele kroppen er rar for tiden. Termin i morgen, så håper det skjer noe snart.
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Er slik hele tiden om dagen jeg, har heldigvis ingen små som trenger meg hele tiden, storerbror her hjemme blir 11 år en mnd etter fødselen, så kan derfor unne med små dupper når behovet melder seg Har 32 dager igjen til termin, så er vel greit å hvile når behovet melder seg og tror jeg
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 kan joine her ja, er så trøtt så trøtt for tiden=( er 9 dager til termin, sover stortsett godt om natta og sovner flere ganger om dagen pga jeg rett og slett ikke klarer å holde øynene åpne, er pyton,,,,har en gutt på snart 5 år som heldigvis klarer mye sjøl men ikke alt, så er veeeeeldig glad for å ha mannen hjemme for tiden kan man si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå