Gå til innhold

Nettbutikk som selger Grobag sovepose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en?

Nå har jeg irriterende nok brukt opp hele "sove-pausen" til Bo på å saumfare nettet etter denne soveposen, men jeg finner den jo ingen steder ( i riktig str vel og merke; skal ha 1 tog, str 18-36).

Rop ut om du har sett den et sted - internasjonale nettbutikker funker også!

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på ebay.co.uk finner du endel, både brukte og nye.

Skrevet

Hei!

Jeg har en jeg ikke bruker, jeg kjøpte den i våres (den var litt brukt da) men den falt IKKE i smak hos min frøken, som er nokså aktiv i søvne.. :)

Husker ikke helt størrelsen på den, men kan sjekke i ettermiddag og melde deg :)

Skrevet

Ja, det hadde vært supert om den hadde vært i riktig størrelse (og ikke alt for jentete...) Gi lyd :)

Skrevet

Supert! Takk for tips :)

Men du - hvordan gjorde du det da du registrerte deg? de vil ha meg å velge county (fra en liste fra UK selvsagt), og jeg kommer ikke videre før jeg har fylt inn det feltet ...

Skrevet

Supert! Takk - da var den bestilt :)

Skrevet

Bare hyggelig:-) Strevde også lenge med å finne en nettside som solgte grobag. Glemte å si at du må huske på tollgrensen, men det vet du sikkert.

Skrevet

Ja, jeg kom akkurat over tollgrensen dessverre - tror posen kom på 230 kroner. Så jeg krysser fingrene for at den sklir gjennom tollen uten å bli oppdaget. Men om så skulle være så er det ikke krise; blir billigere enn å kjøpe her uansett - og ikke fant jeg posen i riktig størrelse- og tykkelseskombinasjon her uansett :)

Skrevet

Hvor tykke poser bruker dere til vinterhalvåret? Bruker dere body el.l. inni eller kun posen?

Skrevet

Nå har jeg ikke begynt å bruke pose her enda, men jeg ser for meg at vi kjøper en 2,5 tog i vinter, og har en kortermet body under.

Skrevet

Bruker 2,5 tog egentlig hele året. Litt for varm nå på sommeren, men ellers er den passelig. Bruker ullpysj når det er kaldt. Superfornøyd med denne posen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...