Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Nå måtte jeg bare ta et valg. Jeg har et problem med å begrense meg og spsier i blant som om det skulle vært mitt siste måltid. Jeg skammer meg over å si det men jeg er 162 cm og veier 92 kg!!!!!!!!!!!! Så i går spsite jeg for siste gang. Min mann jobber en del så vi spiser kun kveldsmåltidet sammen. Det kan jeg ha mange unnskyldinger for å "slippe" Så dette skal gå bra. Vet det ikke er bra, men eneste måten jeg kan gå ned. Jeg sluttet å spise for noen år tilbake og gikk ned 17 kg på 2 mnd. så dette skal jo gå bra......
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Det er ingen god metode. Ta deg en tur til legen og få eventuelt hjelp aven ernæringsekspert. En ting er å spise veldig lite, men spiser du ingenting ødelegger du forbrenningen din, mister masse muskler (noe som reduserer forbrennngen din enda mer på sikt) og ender med skadlige mangler av både det ene og det andre. Mulig du har tenkt å drikke noe pulver eller noe, men det du inlater deg på nå er farlig!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Det gjør du veldig dumt i å gjøre!! Da går du jo bare rett opp igjen når du senere begynner å spise normalt jo Forbrenningen din forsvinner, så du vil legge på deg av nesten ingenting når du starter på igjen. Meld deg heller inn i vektklubb.no eller liknende. Det gjorde jeg, og det har hjulpet veldig Da spiser jeg oftere og mindre mengde, men et mettende måltid. Det hjelper når jeg ikke går rundt og er sulten, da spiser jeg ikke all den tullmaten og snopet som jeg gjorde før! FOR ALL DEL IKKE SLUTT Å SPISE!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Jaja, hvis du vil bli enda tykkere enn du er nå, og senere legge på deg trippelt av det du går ned, så er det jo bare å holde på.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Slutte å spise? Tuller du? Ikke rart du veier 92kg nå da, for før eller senere må du spise igjen og da går kroppen i forsvar og sparer på hver eneste kalori når den først får næring igjen. Spis heller sunt og lett på ræva.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 Jeg må bare anbefalle vektklubben på vg alltså. Det er den første "slankekuren" som har fungeret på meg. Det går seint, 0,5 kg i uken men det er jo den riktige måten å gjøre det på. Når du har gått ned du skal får du tips om hvordan du holder på vekten. Du lærer deg hva du kan spise og holder kontroll på kaloriinntaket på en grei måte.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #7 Skrevet 26. juli 2010 Hvis du har viljestyrke til å sulte har du også viljestyrke til å begrense hvor mye du spiser. Kjøp deg en kjøkkenvekt og vei opp det du skal ha "lov" til å spise per måltid og hold deg til det. Ikke ødelegg helsa di mer enn du allerede har gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå