♥tosmåtroll♥ Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Skal selge min Bugaboo camelon, og tenker på en liten trille jeg kan ha liggende i bilen isteden (har kjøpt OTH som hovedvogn) Noen som har erfaring med Bee'en, og er den verdt pengene...ganske stiv pris til trille å være...men er svaaaak for bugaboo'er...
Slash Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Ja, absolutt verdt pengene. Men tenk på bruken. Jeg fikk en aprilgutt, og har brukt vogna daglig. Når snøen og vinteren kommer, så blir den nok brukt på kjøpesentre... men i ellers i snøværet tror jeg ikke den er noe særlig. Brukte min gamle emmaljunga her en dag (som vanligvis brukes kun til sovevogn nå), og det var jo et dråg å sku på. Bee snus jo på tiøringen. Men var på Barnas Hus nå... Bee er blitt bestillingsvare (Arendal), og de visste ikke hvor lang levering det var. Jeg spurte da etter reiseveske til vogna. Men sjekk Finn. Jeg kjøpte min brukt der.
Trollemor75 Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Har Chameleon og var selv veldig fristet av Bee som trille. Jeg nølte helt til jeg kom til kassen, og litt etterpå også! Til slutt kjøpte jeg heller en City Jogger Mini, og jeg angrer ikke. Jeg valgte den fremfor Bee fordi setet var større (faktisk fremdeles veldig stor for Trollet på 18 mndr), men særlig fordi den var så lett å slå sammen (kan gjøres med en hånd) mens jeg opplevde at det var mye knoting med Bee. For oss er det avgjørende, fordi vi flyr en del og ofte flyr den ene alene med gutten, kan ikke stå å knote med vognen mens hans løper rundt omkring på flyplassen! Jeg liker fremdeles bedre min Chameleon, men er veldig fornøyd City Jogger Mini.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2010 takk for tips...var nettopp ute på Barnas Hus og kikket på Bee'en...utrolig tøff trille ♥ Men er det ikke slik at kun 2010modellen kan justeres i ryggen? Synes den var i det korteste laget alleredet nå (gutt på 1år) ...og da er det jo dumt å kjøpe en eldre modell på Finn om det ikke kan justeres på de eldre modellene?? Må ut å se på City Jogger'en og nå...hihi...
BlåBlå Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 Den er kul, men ganske kort i ryggen. Min gutt på to år (men egentlig liten og tynn for alderen) var altfor stor for bee. Kjedelig å bruke så mye penger på en vogn som ikke varer noe særlig...
♥tosmåtroll♥ Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2010 Er 2010 modellen også for kort for en 2åring?
BlåBlå Skrevet 26. juli 2010 #8 Skrevet 26. juli 2010 Usikker på hvilken modell jeg prøvde. Var på Barnas Hus i juni.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2010 hmm...da var det nok det... kansje litt dumt d da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå