Gå til innhold

er så lei meg, jeg blør:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk 3 positive svake test og nå har jeg gått og spottet siden igår, har krampe og vondt i magen spesielt ryggen er 4 uke +3 eler 4 dager.. og nå gikk jeg på do og det kom klart blod ut.. Er så lei meg, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er utlands med kjæresten min og han er på jobboppdrag akkurat nå.. Han ble så glad når jeg fortalte ham dette og ringte sin mor/far osv selv om jeg ba ham ikke fortelle nope, og nå skjer dette.. jeg sitter her og gråter.. enten kan jeg ikke være gravid eller så mister jeg akkurat nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antakelig så mister du, men dra til legen å få målt hcg med noen dagers mellomrom.

Skrevet

jeg orker ikke dette..

Skrevet

nå begynner jeg å få skikkelige kramper også..:(

Skrevet

Veldig synd typen din har fortalt det da, idioti å fortelle det i uke 4.

Det er bare å prøve igjen, de fleste jenter opplever en SA.

Skrevet

Huff, det er så fælt å være usikker,føler veldig med deg. Du får prøve å komme deg til legen. Har du vondt i magen også? Dersom du ikke har smerter er det fortsatt håp.

Hilsen ei som blødde store deler av svangerskapet og har en nydelig baby nå.

Skrevet

Det er trist når sånt skjer, selv om det er naturens gang og veldig vanlig. Se på den lyse siden, nå vet du at du kan bli gravid og de fleste blir gravide igjen ganske raskt etter en spontanabort.

Har du stort mer vondt enn ved en vanlig mens synes jeg du skal ta kontakt med lege for embryoet er knapt synlig i mikroskop rundt uke fire så det burde ikke gi de store plagene (for meg har det bare vært som mensen de gangene det skjedde ganske tidlig).

Trøsteklemmer herifra og lykke til videre med prøvingen!

Skrevet

Slik er det blitt nå som man kan test4e så tidlig.

Ellers ville dette bare blitt som en litt forsinket mensen.

Veldig vanlig å miste så tidlig.

Skrevet

Selv om det er aldri så vanlig, så er det like sårt for HI.

Skrevet

Klart det sårt, men kanskje det hjelper å vite at det er vanlig og ikke henne det er noe "galt" med? Jeg syntes i hvert fall det var stor trøst i å lære at det skjer med omtrent hvert fjerde befruktede egg så tidlig. Det er så mye som kan gå galt med celledelingen helt i starten og naturen må bare rydde opp. Men klart man blir skuffet og lei seg for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...