Anonym bruker Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Hva mener du med "ting å bruke"? Toastmasteren kan du leie eller få en bekjent til å være. Sjekk referanser!
2tettebabyer Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2010 oj der uttrykket jeg meg veldig dårlig... :-) jeg skal være toastmaster for første gang i min niese sitt bryllup... lurte på om det var noen her inne med erfaring som vet hvor jeg kan finne passende historier, vitser etc...?? :-)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Bryllup jeg har vært i har heller hatt en tørr toastmaster med dårlige vitser. Du kan jo alltids finne noe bryllupsvitser på nettet. Jeg synst at den perfekte toastmaster passer på at alle får en velkomstdrink og gjør gjestene klar til å ta imot brudeparet. Og som ellers informerer om taler,sang, vin og mat. Vær også obs på å få alle gjestene med under brudevalsen. Og oppmuntr til bilder. I sist bryllup jeg var i manglet alt dette. Brudeparet ble kommandert til bords uten å ha fått sett gavebordet først. Dette var jo egentlig ikke svar på spørsmålet ditt, men vil bare si at SNAKK med brudeparet om hvordan de vil ha dagen.
Himmel og hav Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Råd nr1: kutt ut vitser og historier som ikke har med brudeparet å gjøre. Vitsebokvitser er bare pinlige... Prøv heller å gjøre introduksjoner til taler og sanger så personlige som mulig. En mulighet er å få alle som skal holde en tale til å beskrive seg selv med tre ord, og så spinne litt på det. Du kan også få alle til å fortelle deg en morsom historie fra bruden eller brudgommens oppvekst som du kan innlede med. Ellers så er det vel så viktig at du har kontakt med kjøkkenet og serveringspersonalet, og at du ikke passer på å time taler slik at folk ikke blir sittende med en tallerken full av mat som blir kald osv. Lykke til!
2tettebabyer Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2010 tusen takk for svar :-) jeg er ingen vitseforteller så tror bare det blir dårlig... :-) brudeparet bryr seg ikke om at noe blir rett gjort og vil ha et lite uformelt bryllup.. det synes jeg gjør jobben vanskeligere, for det blir liksom helt stikk motsatt av oppskriften og er litt redd for at alle skal tro at jeg ikke har satt meg inn i rollen.. jeg får vel si det på en litt komisk måte kanskje at brudeparet ønsker alt stikk motsatt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå