Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Jeg har bekkenløsning fra før av, men blirr mindre med årene / 4 år siden jeg fødte.. Nå er jeg gravid igjen og det gjør inmari vondt i bekkenet.. kn man bli værre med ny svangerskap?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Selvfølgelig. Men i uke 4? Høres jævlig tidlig ut men.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Har hørt om flere som har vært plaget med bekkenløsning i tidligere svangerskap som har fått bekkenløsning som første svangerskapstegn! Får satse på at ikke det er det og blir så ille da! Kan jo bli et meget langt svangerskap hvis det begynner så tidlig. Får isåfall satse på at du slipper unna andre plager som kvalme! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Det er fullt mulig det desverre! Selv fikk jeg det i uke 6. Det er fordi senene i bekkenet blir slakkere av graviditetshormonene dine. Det var slik legen min forklarte meg det. Jeg får fortsatt vondt i bekkenet rundt eggløsning og mens, pga hormoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå