hamsterpia Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Vi skal overnatt ei natt i Halden og lurer på om noen vet om et bra sted? Hotell, motell, hytter?
FruTB Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Halden har fått en fint hotell ved gjestehavna - Thon Hotel Halden. Ttror jeg ville valgt det om jeg skulle overnattet der.
hamsterpia Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2010 Der har du kun en suite ledig, til 2600,- og vi hadde ikke tenkt oss så dyr overnatting nå. Er det noen som vet hvordan forholdene er på Kaserna? Der har de ledig dobbeltrom.
hamsterpia Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2010 Skulle selvfølgelig stå at DE kun hadde ledig suite, ikke at DU har det...
Gullklompane mine Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Jeg anbefaler deg absolutt ikke å ligge på Thon i Halden!! Hadde to netter der med to små sist helg, det var en forferdelig opplevelse. Bodde rett over baren, og det var full fest og høy musikk til kl 3 både fredag og lørdag. Så det ble lite søvn den helgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå