Monajenten Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Ser du har endret på nicket ditt - OPPDATERING TAKK!!!!! :-O *erikkemisunneligidetheletatt*
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Monasøte ;o) Jo, altså... du skjønner atte....emm..... Jeg var i bryllupp, og ble bare sååååååå forelsket i stemningen, atmosfæren, selskapet, kjolen...ja, you name it! Også hadde jo jeg og gubbelarsen egentlig bestemt oss for at vi skulle gifte oss i 2012, så enigheten var der. Men så snakket vi litt, også også også også...PANG! Jeg er en gift kvinne om 4 mnd! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!
Monajenten Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2010 Whaaaaaaat?!?!?!?!?!!!! Steike svarte bananer, du er jammen meg heldig som får gubben til å framskynde ting ved å være i bryllup! Jeg skjønner det kreves overtaling her ja! m i s u n n e l i g Gratulerer så mye Andrea:-D
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Det blir bare en formalitet nå, også blir det en heidundranes sommerfest neste år! ) Du må dra han med i et bryllup (altså, min var ikke engang med!!) Takktakk!! :)
Monajenten Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2010 Var han ikke MED engang???? *dåååån* Lykke til, så spennende:-D
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. juli 2010 #7 Skrevet 26. juli 2010 Hehe, nei Han var bedt, men liker ikke sånt...derfor blir det ikke store greiene når vi gifter oss nå heller ;o) Skal sjekke pm, skal tilogmed svare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå