Barbamilla Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 For 2 dager siden var jeg og kjæresten min i Danmark, og jeg ble inseminert for første gang. Jeg kan nesten ikke vente på den dagen da jeg kan ta en test for å se om det er en liten spire i magen min! Men, som alltid når man venter på noe spennede, -dagene går bare så alt for sakte.. Leser og leser om tidlige symptomer på at man er gravid, men finner ikke ut hvor tidlig man kan begynne å kjenne ting. Hvis noen vil dele litt erfaringer, så er jeg lutter øre!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Jeg har ingen egen erfaring, men vil bare ønske deg masse masse lykke til:)
Suverent Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Har 2 venninner som har gjort det samme og begge ble gravide på første forsøk... Man kan få symptomer ca 1-2 uker etter, det tar jo ofte noen dager før man blir befruktet etter insemineringen.. Du kan teste deg tidligst 3 dager før du venter menstrasjonen.. Masse lykke til..
Fru.Antonsen Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Du må slappe av og "ikke tenke" så mye på det så du ikke legger press på degselv. Symptomene er så mange og forskjellige fra person til person og det kan jo i tillegg være noe helt annet siden du har gjort det slik du har Men hvis du likevel vil dele tanker og ha noen å skravle med, bruke som tidsfordriv eller noe må du bare si fra Jeg har masse tid jeg må bruke "fornuftig" hehe. Ønsker deg hvertfall veldig lykke til
Barbamilla Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2010 Takk for svar! I går kveld og i natt har jeg hatt veldig mensmurringer i magen, akkurat som jeg skal få mensen når som helst, men den skal jo ikke komme før om over en uke. Krysser fingre og tær for at det er noe annet og mye mer spennende som forårsaker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå