Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Hva er "reglene" for når kontakte lege/føden? Lille i magen pleier å være superaktiv om kvelden og natta, igår var det ganske stille og hun svarte nesten bare på provokasjoner fra min side (dytting, pirking). Har ikke kjent så mye ennå idag, men hun pleier jo å sove endel på dagtid. Hva er det man skal gjøre for å fremprovosere spark og liv? Drikke sukkerholdig saft eller noe sånt? Det har jeg ikke. Men har brus da, kanskje prøve med det..? Og når ringer man helsepersonell? Og skal jeg ringe legen eller føden? (Går ikke til jordmor, pga kapasitetsmangel på hs) Takknemmelig for svar
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Du kan prøve å drikke noe ISKALDT Tror forresten det er føden du skal ringe. Det er ingen regler for når man skal ringe - er du bekymret så er det bare å ringe. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Ring føden, og gjør det nå. Jeg gjorde det i begge svangerskapene, de våknet skikkelig når jeg kom til føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå