Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Som vet om reisebyråer osv.? Vi ønsker oss en ferie litt ute på landet med bademuligheter og gode matopplevelser. Noen som har steder å anbefale?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Jeg er ikke så kjent med reisebyråer, men som tips til steder å reise i Italia, ville jeg helt klart ha valgt Toscana og nord mot Venezia. Men også en tur til Roma om man har litt tid. Det er ikke så lange avstander enn at man kan ta seg en tur dit fra feks Firenze. I Toscana er det mange søte landsbyer, med flere feriehus som leies ut iløpet av året. Det er nok bare å søke litt så tipper jeg man finner noe. Sist var vi selv i nærheten av Pisa, og tok turen inn til bla Firenze. Det er ofte veldig varmt om sommeren, særlig på denne tiden, så bading er nesten et must! Mange feriehus har basseng.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Vi var på en plass mellom Padova og Venezia. Veldig koselig og ikke så alt for dyrt Vi søkte oss fram til steder på nett og gjorde alt av booking selv, tok fly til Treviso (Venezia) og leide bil.
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Vi var i Toscana i fjor og bodde her: http://www.santantonio.it/eng/saitg.asp Kjempeitdyllisk tidligere kloster, ligger like utenfor Montepulciano som er en gammel by.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå