meg-og-mine Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Jeg har møtt en på nett som jeg har begynt å like så utrolig godt, Men det som er at han bor ikke bare 120 mil unna meg men han bor 2 land unna meg også Vi har snakket sammen i 2mnd, delt bilder,vært på web cam sammen, snakket i tlf og sender mld og er på msn fler timer per dag. Jo mer vi snakker sammen å finner ut av hverandre jo bedre liker vi hverandre :S Nå har vi blitt enig i å møte hverandre på midten for å se om det vi føler for hverandre stemmer når vi møtes irl. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han, det er litt skremmende med tanke på at vi bor i 2 forskjellige land å jeg har 2 barn å tenke på Helt ærlig, hva ville dere ha gjort ?
Miss Misantrop Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 a) Satt meg bilen min og kjørt for et interessant møte. Reist til nærmeste flyplass og løst bilett. Dette blir gøy, avstand ingen hindring. Lykke til.
serin@ Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Men nei, du har ikke rotet det til for deg selv :) Det er jo et lite eventyr i hverdagen. Uansett utfall; 1. dere blir forelsket og må bare finne en løsning på avstanden om dere skal ha et forhold. 2. det er ikke mannen i ditt liv, men du har tatt en sjanse, gjort noe du antaglig heller aldri vil gjøre igjen! Helt ælig, jeg tatt det som et fantastiak eventyr God tur!
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Jeg ville nok dratt for å møte ham, men vært forsiktig... Nå får jeg sikkert kjeft og blir beskyldt for å prøve å skremme deg, men det får så være. Husk at folk ikke alltid er det de utgir seg for å være. Så dra på "eventyr" og utforsk mulighetene, men ta dine forholdsregler; det er det eneste jeg vil be deg om. Lykke til! :-)
Grigri m/3 gutter Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Jeg var uten barn, men tok sjangsen i samme situasjon. For 6 år siden reiste jeg for å møte denne spennende karen jeg møtte på internett som bodde i utlandet, og nå har jeg flyttet og vi har tre barn sammen.
Nagilimia Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 Jeg vil heller også be deg dra på eventyr, men være obs! Jeg traff en som jobbet i politiet i Oslo, men viste seg og være en særdeles kompleks person :s Men jeg har også møtt en som jeg var sammen med i 1,5 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå