Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Det første jeg alltid tenker på er at trær, busker, planter, hekker og plen får friskt vann, og at jeg slipper å fly og vanne.. Hva tenker dere på?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Man slipper unna "må-være-ute-for-det-er-så-fint-vær" tyranniet, for en stakket stund :-0
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 En god unnskyldning til å gjøre noe fornuftig inne eller bare være litt lat og kose oss med en film. Mindre pollenallergi Ekstra kjekke vannleker med barna ute. Alt gatekrittet blir vasket bort. Mindre veps og humler overalt. Kunne gå på lekeland med "god samvittighet"
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 armkrok, kjæreste, god film frisk luft ute
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 Du kunne også tenke på bøndene. Insektsplagen er borte. Det er fortsatt sommer, men uten det skarpe lyset og kravet om en slank og brun kropp. Bilen blir vasket (om den står ute)
Sweet Amber Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 At det lukter veldig godt av regn:) At det gjør at jeg slipper å renne vekk av varme. At det er koselig å høre regnet banke på vinduene.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #7 Skrevet 25. juli 2010 Regnbuer! :-D Mindre skogbrannfare - ingen nekter oss å fyre bål på tur. Og det beste av alt, som allerede nevnt, vi MÅ ikke ut fordi det er så fint vær - vaske og bakedag heter det :-)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #8 Skrevet 25. juli 2010 Regnbuer! :-D Mindre skogbrannfare - ingen nekter oss å fyre bål på tur. Og det beste av alt, som allerede nevnt, vi MÅ ikke ut fordi det er så fint vær - vaske og bakedag heter det :-)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #9 Skrevet 25. juli 2010 Jeg kan endelig bruke min fine nye regnkåpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå