Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Jeg merka det i natt/mårrest at jeg har blitt så øm i armhulen på høyre side. Er ømt om jeg klemmer armen inn mot puppen, er helt oppe mot puppen det er ømt og ganske stivt. Har kjent etter kuler i hele dag, men finner ikke noe jeg kan definere som kul. Noen som vet hva dette kan være? Er 23 år.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Har du pms? Da kan man få ømme armhuler.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Det kan være alt mulig rart. Antagelig en detalj som forsvinner i løpet av kort tid:) Du har jo feks lymfekjertel der, og hvis kroppen din kjemper vekk en mulig infeksjon kan en kjenne det i en lymfekjertel, men det kan jo også være at du har sovet i en dum stilling eller noe lignende også. Så lenge det bare er noen dager er det ikke noe å bekymre deg over. Synes du bør slutte å kjenne etter (siden det kan gjøre ømheten verre) og vente til det går over av seg selv. Om det varer i over et par uker er det sikkert lurt å høre med legen, men foreløbig er det ingenting å miste nattesøvnen over:)
Gjest Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 Kanskje du har strekt en muskel eller har en hoven lymfekjertel? Forresten, om du kjenner og kjenner blir det bare vondere Tro meg, har vært der selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå