Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Vanskelig å rangere kjendiser. Men sånne realitystjerner kommer nok i der. De er veldig "in" akkurat når det vises på tv, så er det noen som skal promotere seg veldig i tiden etter. Men de fleste renner vell ut av minnet til de fleste.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 A og B kjendiser har jeg hørt om, men hvor langt ned i alfabetet skal en gå? Har vi nok kjendiser i Norge til at vi kan rangere i enda fler bokstaver? Jeg har vært intervjuet i 2 forskjellige medier, er jeg Å kjendis jeg da?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Reality"stjerner"... De blir glemt like fort som programmet blir tatt av lufta... Ingen husker hvem som vant Robinson ifjor vettu
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Jeg vil si norgesmesteren i kappgang eller lignende er c-kjendiser. Eller Kurt Oddekalv. Og kanskje Terje Søviknes? D-kjendiser er vel gjerne de "fagpersonene" som en gang i blandt får uttalt seg på en distriktsnyhetssending?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 D-kjendiser er vel slike som er kjent i bare deler av landet. Her i Rogaland tenker jeg på Eddi Eidsvåg, som visstnok er fetteren til Bjørn Eidsvåg. Eller de som spiller i lokale band, som Vestlandsfanden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå