Gå til innhold

Bergensmammaer?


sisi1982

Anbefalte innlegg

Hei,hei! Andre fra Bergen med termin i januar? Selv er jeg 28 år og skal ha min første lille gutt eller jente. :) Spent! Termin før UL er 4.januar, og det blir spennende å se om den forblir ca den samme, eller om vi får en ny dato etter UL. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, jeg er også fra Bergen, noe kanskje navnet gir en indikasjon på? ;). (virket som det var få av oss her inne). Jeg er snart 27, og dette blir min første.

Har termin helt i slutten av januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Jeg er "bergens mamma", rettere sagt jeg bor rett utenfor Bergen :)

Er 18 år og venter en liten gutt, min termin er 2.januar, jordmors er 31.desember :) Men jeg holder meg til min telling jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg jobber i bergen, bor like utenfor. - føder nok på stord, - ikke bergen. Termin 30 januar med nr to, - har en gutt på halvannet år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 år og venter min første i januar :) 22 januar er min foreløpige termin før Ultralyd 20 august :) Bor på Sotra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sniker meg inn her til dere, selvom jeg egentlig hører til i februar. ;) Men det virker ikke som om der er så mange fra Bergen i februarklubben...

Jeg er 27 år og har termin 2.februar. Det er vårt første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Bor i Fjell, og har vært hos jordmor en gang. Hun sa ikke noe om slike grupper, men såg at det hang noen lapper der. Du kan jo bare ringe og høre! Nr til jordmortjenesta i fjell kommune er : 55 09 68 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ser det er lenge siden siste innlegg her.. Jeg bor like utenfor Bergen og har termin 04.01.11. Ser ut som vi er noen her som kanskje treffes på føden...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Eg er fra Bergen og venter min første. Har både UL/menstermin 26.januar neste år. Eg bor utenfor byn, men satser å føde på KK ;) Hadde vært kjekt å møtes der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...