Monajenten Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Her er min syklus siden april: Fått mensen (FM): 05.04 Ferdig med mensen (FMM): 19.04 FM: 26.04 FMM: 16.05 FM: 28.05 FMM: 06.06 FM: 23.06 FMM: 04.07 FM: 16.07 FMM: 25.07 Om jeg er lei? NEIDA!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Nei dette er ikke normalt nei Monajenten.. Ta kontakt med en gynekolog så får du helt sikkert noen piller du skal gå på så du får skylt skikkelig ut av livmora di, plagdes med mens før jeg og! Men etter det ble det mye bedre!
Monajenten Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2010 Jeg har spiral og har vært hos gynekolog. Han sier det ikke er noe å gjøre med det. Det som er merkelig er at jeg har hatt spiralen i snart 3,5 år, og det er kun de siste månedene det har vært sånn som dette.
Monajenten Skrevet 5. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2010 Bare sånn for å oppdatere siden dette sikkert er ekstremt interessant for andre, så fikk jeg mensen igjen i dag, 11 dager siden forrige var ferdig. Herremoses, jeg orker ikke å leve sånn som dette altså! Har jo like mye mensen som ikke:-(
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 jeg hadde det også slik i fjor Monajenten. Gikk til gynekolog, og hadde en hormonubalanse. Fikk tabletter og alt ordnet seg igjen. Vanlig ved spiral fikk jeg høre, hadde også hatt min 3 år da...
Monajenten Skrevet 5. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2010 Jeg var som sagt hos gynekolog i juli, men fikk beskjed om at sånn var det bare, og det var ingenting å gjøre med. Hmm. Skulle gjerne ha fått sjekket noe hormonubalanse jeg også. Kanskje jeg kan ringe fastlegen, eller MÅ man til gynekolog for å få det gjort? Syns det var i overkant dyrt å betale 400,- for å være der i ti min.
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Hun gynekologen jeg har er veldig flink og anerkjent... ( redd for kreft pga. arvelighet, så går ikke til hvem som helst). Hun sa at så lenge jeg blødde slik var det en ubalanse, og jeg fikk en kur slik at det fikk tømt seg (niiice).. Og aldri hatt problemer siden.... Dårlig av den legen da, ting er jo naturligvis ikke i orden hos deg...
Monajenten Skrevet 5. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2010 Tusen takk for svar. Da får jeg ringe fastlegen og høre med ham. Jeg kan ikke gå sånn som dette noe særlig lengre, har holdt på siden april og er fullstendig tappet for energi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå