tøysesara Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Lyst på skjokolande men er kvalm... hva gjør man da ? hehe
Dette er lykken på jord! Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Oboy var lurt!! Jeg har lyst på fajitas!! Med masse grønsaker, rømme, salsa, ost, i grove torillas med kyllingbiter.
tøysesara Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2010 Hehe, kanskje jeg skulle ha gjort det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå