Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Mannen ønsker seg parfyme til bursdagen, og jeg trenger noen tips, slik at jeg slipper å lukte meg igjennom hele parfymeriet
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 kommer litt ann på hva han liker, men jeg syns Hugo Boss lukter veldig godt! Blir helt rar i knea når jeg kjenner menn med den parfymen:) Er derfor meget glad for at min samboer bruker den;)
Kokkosbolle Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Aqua Di Gio fra Armani- lukter helt nyydelig! Spør om og få lukte på den...
respektatauten Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 er enig i hugo boss! den sølvfarga og orange kula! den gjør meg også svak i knea! min samboer bruker også denne:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå