Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 jeg er 4 uker gravid, fikk opp 2 svake gravide positive tester.. Idag fikk jeg litt brunaktig utflod eter sex med sambo, vartel litt ut dagen.. fikk nå rosa utflod ette sex med sambo ikveld.. Nå tror jeg at jeg begynner å miste barnet ??: ( har ikke krampe eller noe.. er så redd
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Hvis du mister pga sex, er det ikke liv laga uansett. Man skal leve normalt!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 Mest sannsynlig er det ikke sa. 1:Når man er gravid blir slimhinnene skjørere, og man får lettere blødninger. Det være seg når man f.eks pusser tenna eller har sex. 2:Når man er gravid er det ikke uvanlig å ha en liten blødning når man egentlig skulle hatt mensen. Det er ikke noe å bekymre seg for.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 Det er ikke uvanlig med litt spotting i svangerskapet, veldig mange av oss her inne har opplevd det flere ganger uten at det er noe galt. Det er noe som heter "festeblødning", noe med at man kan få en småblødning når egget fester seg i livmora (eller noe sånt). Det er heller ikke uvanlig med litt spotting etter sex. Det er et følsomt område "der nede" nå, og økt blodsirkulasjon o.l. Jeg er gravid med mitt 4.barn nå, og har opplevd det opptil flere ganger i alle mine svangerskap. Mest sannsynlig er det ingen fare =) Hvis det er en trøst så er du ikke den eneste av oss som er livredde for å miste og blir kjemperedd hver gang noe dukker opp. Men heldigvis går det som regel bra! Lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #7 Skrevet 25. juli 2010 Tusen takk, er virkelig bekymret, for vi ønsker virkelig dette barnet.. Selv om det ikke var planlagt.. er ca 4 + 3 nå tror vi.. Var på do og sjekket nå og fremdeles litt lysrosa utflod, sammen med utflod.. Hvis de blir mørkere hva gjør jeg da? kontakter lege? Om det blir blod osv?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #8 Skrevet 25. juli 2010 Jeg, som sikkert flesteparten av alle som har vært gravide, hadde også en liten blødning tidlig i svangerskapet. Det er ikke noe gøy, for man blir så redd. Men sannsynligvis går det helt fint. Min erfaring av å ringe legevakt om blødning tidlig i svangerskapet er veldig dårlig. Jeg vet at flere deler samme erfaring. Man får beskjed om å ta det med ro, men får ingen ul eller noe sånt. Prøv å slappe av rundt dette. Oddsene er på din side:)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #9 Skrevet 25. juli 2010 Du kan sikkert kontakte legen i morgen eller legevakta om det haster. Problemet er bare at det er så tidlig ennå at det ikke er noe de kan gjøre for deg. Ikke kan de se hjertet på UL ennå, det er fra ca uke 5, og ikke kan de høre hjertelyden med doppler, det er gjerne fra uke 14 +/-. Dessverre må naturen bare gå sin gang. Men det kan jo være fastlegen din sykemelder deg noen uker om han mener du må holde deg helt i ro. Skal krysse fingre og tær for dere
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #10 Skrevet 25. juli 2010 takk for svar jeg har vondt/kramper i magen nå beklager får helt panikk her.. usikker på om det kansje bare er luft i magen.. prøver å holde meg i ro og slappe av..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #11 Skrevet 25. juli 2010 Jeg hadde det som deg, i mange mange uker.Skikkelig vondt også,men var bare luftsmerter viste det seg.Fjertet som en gal i nesten hele svangerskapet :-o Det går nok bra skal du se :-)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #12 Skrevet 25. juli 2010 En stor klem til deg! Jeg kjenner meg så igjen, jeg var like redd som deg for et års tid siden. For meg gikk det bra.. Det er vanlig å få urolig mage når man er nervøs og opprørt. Og mensmurringer er jo også et ganske vanlig fenomen når man er gravid. Lykke til, kjære deg, jeg føler virkelig med deg. Men, det er som hun ene her skriver, oddsene er på din side!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #13 Skrevet 25. juli 2010 takk, skikkelig mensmurring har jeg hatt i flere dager nå om det ikke er all luften + stikkinger i magen.. Fremdeles lyys rosa utflod så håper det går over snart:) Så tenker jeg jo at testene var svake så leste det kn bety tydlig SA... Men hører på dere damer:) skal prøve å sove normalt i natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå