Gå til innhold

Peg Perego - noen butikker som forhandler dette merket her i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt ei vogn, men trenger regntrekk. Pingpong skal ha 30 euro for å sende det, selve trekket koster 20 euro, så det er ikke aktuelt.

Har kikket på Choppi, men de har bare komplette vogner, ikke ekstrautstyr.

Noen som vet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Prøv www.babble.no. Jeg kjøpte Peg Perego vippestol hos de. Er sikkert langt unna der du bor, men går jo an å ta en telefon til de og høre? Sender deg sikkert billigere enn 30 euro hvis de har eller får tak i.

Skrevet

Takk, prøver :-)

Skrevet

Forresten,MÅ du har orginalt regntrekk da? kan du ikke kjøpe universalt? Det har jeg,funker fint det:) Det er jo ikke sååå mye det blir brukt...?

Skrevet

Helst originalt. Det er sånn som skal henge på kanten av kalesjen, og festes på noen knotter på siden.

Ser for meg at det blir best med tilhørende - men om det blir klønete å få tak i, så finner jeg på noe annet.

Bor i Bergen, så det blir brukt en del ja .-)

Skrevet

haha;)

å ja, da passer ikke det jeg har heller. Har Peg Perego vogn,men ikke slikt regntrekk. Syns det orginale bare er klønete så om det hadde passet kunne du fått mitt...

Skrevet

Det var snillt tenkt :-)

Har mailet choppi for å høre, samt bebito som også forhandler peg perego etter det jeg kan se. Satser på det ordner seg.

Løsningen ser veldig kjekk ut, for det er ikke et sånt digert regntrekk. Selve kalesjen er tett.

Tror det er samme løsning som på maclaren trillene.

Skrevet

Fru Lyng solgte for noen år siden i alle fall, men aner ikke om de fortsatt fører merket...

Har forøvrig hatt peg perego selv og var veldig fornøyd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...