Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Gutten min er helt UMULIG å roe på kveldene... Han skal absolutt snu seg på magen og når han kommer seg over begynner han å gråte... Og sånn går timene! Blir gal. Bruker å ligge å holde en hånd på låret hans og en på dyna fremfor magen for da klarer han ikke snu seg og da roer han seg raskere... Men alikevell går det jo bare 30 min så snur han seg og våkner igjen. Jeg blir gal! Noen som har tips? Funker disse posene? Han har en uten seler og den snurrer han rundt i som ingenting. Og posen blir snurret like mange ganger rundt han, så orker ikke bruke den. HJELP
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 vet de har en slik madrass som gjør at babyen ligger på ryggen.. tror det var dry-kid som hadde den, men er ikke helt sikker.. den er forhøyet på sidene av magen slik han ikke skal snu seg:) men om han er sterk så er det ikke sikker det er en hindring..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 http://www.barneshoppen.no/index.php?main_page=product_info&cPath=171_43&products_id=1001&zenid=2b78184196df9495bfc41ecb131729a0 der er den:) de har flere produkter som kanskje hjelper:) lykke til! 22.07
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 For noen -en tvangstrøye. For oss -rolige netter igjen. Og en rolig og tilfreds unge. En genial oppfinnelse for barn som bare kaster seg rundt i senga og ikke roer seg. Jeg tror de opplever det som trygt. Kanskje litt på samme måte som inne i magen. Jeg kan anbefale det på det varmeste. Det beste er å feste båndet under selve senga, ikke bare i madrassen. Men det finner dere ut av. Bare få en sånn i hus og få rolige kvelder og netter dere også!!!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 Okei. Det høres fantastisk ut! De selene, går de bare under senga eller er det inni posen også? HI
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #7 Skrevet 25. juli 2010 De er festet på hver side på posen, ved hoftene, i en sele som går under senga. På den måten kan babyen røre på bena som i en vanlig sparkepose, bare at hun ikke klarer å snu seg rundt på magen. Man kan justere hvor stram posen skal være rundt senga, sånn at babyen kan enten kun ligge på ryggen, få snudd seg til sidene og legge seg på magen. Så det er opp til hver enkelt hvor stam man vil ha den. Vi har stilt den sånn at hun kan snu seg til sidene.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #9 Skrevet 25. juli 2010 Jeg har kun erfaring med Baby Dan som vi kjøpte på barnas hus. Jeg går ut ifra at alle sparkeposer med seler fungerer på samme måte, så den er helt sikkert bra den også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå