Gå til innhold

Endelig født.... :-DDD


Anbefalte innlegg

Skrevet

11 dager på overtid måtte jeg inn for å ta modningstabletter, en kur jeg skulle ta over to dager.

20 minutter etter at første tabletten er satt inn kjenner jeg får sammentrekninger. I mitt naive tro tenker jeg at slik vil det nå være et par dager, før liksom fødselen starter skikkelig.

Dagen går og riene tar mer og mer på, og 11 timer etter at den første modningstabletten er satt inn kommer det en stor, skjønn, deilig gutt til verden.

Litt hjelp måtte vi ha på veien, så han ble tatt med sugekopp ned i bekkenet, før jeg selv måtte overta igjen for å forløse småttisen ut i den store verden.

En hardere fødsel enn med nr. 1, men også to veldig forskjellige babyer som kom til verden;

Nr. 1 - 1,6 kg, 37 cm lang og 25 cm i hode

Nr. 2 - 4,3 kg, 54 cm lang og 38 cm i hode (altså større rundt hodet enn førstemann var lang!!)

 

Sinnsykt godt å være ferdig! På alle måter :))

Nå skal jeg bruke tiden til å kooooooose meg max!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med en liten, stor gutt :-)

 

 

Nyt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...