Gå til innhold

Noen her med barn med tette bursdager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordag gjøre dere det med feiringer?

Lurer siden jeg har termin 5 dager etter guttens bursdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brodern og jeg har fem dager mellom dagene våre (han er to år eldre enn meg) og vi hadde alltid felles familieselskaper og hvert vårt barneselskap.

Skrevet

3 uker mellom, men midt i ferietiden. Siden det er vanskelig å finne dag som passer for alle har vi ett famileselskap og hvert sitt barneselskap.

Skrevet

Jeg hadde termin 5 dager etter bursdagen til poden. Vesla bestemte seg midlertidig for å komme tidligere, så hun er født 12 dager før bursdagen hans isteden.

Vi skal feire 2 årsdagen hennes i september, så vi har ikke feiret så mange bursdager enda. Men tenker det blir til at det blir felles familieselskap sånn midt mellom dagene dems, og hver sin barnebursdag nærmest mulig sin egen dag.

Skrevet

Jeg, eldste og yngste har bursdag innenfor et spenn på 3 uker, så vi har familiesammenkomst for alle tre, pluss eget barneselskap for eldste. Yngste er fortsatt altfor liten til å ha behov for egen feiring (hun er ikke året enda), men når tiden kommer vil hun få det samme som guttene. :-)

Skrevet

Her er det 20 dager i mellom, men vi feirer felles familiebursdagmed hver sin barnebursdag.

Skrevet

jenten vår på 1 år har bursdag 2 uker før gutten på 7 år. Så vi feirer de helgen midt i mellom sammen.

Da blir hvertfall besøket likt og ingen av de blir lei seg forde halve familien bare kom til den ene!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Felles familieselskap (som gjerne blir en 2-3 ganger siden vi har hinsides mange å be) og hvert sitt barneselskap

Skrevet

viesten bare barnebursdag til eldste for syns ikke det er nødvendig til minsten på noen år. Men når den tid kommer blir det vert sitt selskap.

Skrevet

De tre jentene mine har alle bursdag iløpet av 8 dager. Har en felles feiring med familien. De to eldste har i tillegg egne selskap.

Skrevet

Det er 14dager mellom tre av ungene, hun siste har bursdag litt over en mnd før hun første. så her har vi det på rekke og rad. Også er det julaften midt inni, så her er det gøy kan man si.

Alle har hver sine selskap, både voksen og barnebursdager. Ikke alle som kan komme alle gangene, men da har de med seg gaven til den de ikke kommer til. Det syns ungene er helt greit.

Det hadde nok blitt oppstyr her i huset om jeg hadde sagt at vi skulle slå sammen noen bursdager. De vil ha sine egene dager der de selv blir feiret, der de får bestemme endel selv.

Skrevet

Min yngste har bursdag to dager etter den mellomste. Vi har felles familiebesøk og hver sin barnebursdag.

Skrevet

Vi har 4 bursdager på 3 uker (2 barn + 2 voksne). Det blir 2 familieselskap og 2 barneselskap. Er vel bare oss voksne det "går utover", og særlig meg som har bursdag til slutt. Alle har gått lei av selskapligheter da...

Skrevet

våre to er født dagen etterhverandre.

jeg hadde termin tre dager før 2 årsdagen til eldste. jeg arrangerte barnebursdag til henne med nabo barna 1.5 uke før bursdagen hennes slik at jeg skulle "gradere" meg for at jeg ikke måtte avlyse. på bursdagen hennes hadde vi familiebesøk... og dagen etterpå ble han født...

nå har de hver sitt barnebesøk så i tillegg har vi et familiebesøk på hver sin bursdag. har så stor familie at vi må dele dem i to likevel. så min familie en dag og sambo sin familie en dag.. går helt supert

Skrevet

men selvfølgelig mye bursdagsbesøk på en gang...

Skrevet

En uke mellom de to eldste. Her er det en barnebursdag på hver og en familiebursdag på hver. Er veldig opptatt av at de skal ha hver sine selskap og føle at det bare er de som er i fokus. De må jo dele alle andre dager og goder her i livet så bursdagene vil jeg at de skal få være alene om. Men det er nå bare min mening! Kanskje du finner ut at det er andre løsninger som passer best for deg!

Skrevet

Jeg ville hatt bare ett familieselskap, ihvertfall. Går an å tenke litt på familien også ;) Ikke lett å si nei til et selskap hvis man ikke har en veldig god grunn, og det er jo ofte travelt nok i helgene om man ikke skal gå i selskap samme sted to helger på rad. Dessuten tror jeg helt sikkert at barna ikke har vondt av det, ihvertfall ikke når de er så små.

Skrevet

Ni dager i mellom her. De har vert sitt selskap med sine venner og slik er det. Ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...