Gå til innhold

Kroatia med barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fereirt i Kroatia? Er det bra og hvor vil du anbefale å bo med barn, gjerne veldig nær stranden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i Zadar, et sted med lite nordmenn.

Der hvor vi var, var det mye stein og ikke ren sydenstrand som mange andre steder. Jeg ville vurdert et annet sted, eller i det minste undersøkt hvordan stranden er.

Skrevet

Takk for svar, har lest at det er mye stein strender der, så det hadde vært kjekt om noen vet om det finnes sand strender noen plass der.

Skrevet

Takk for svar, skal sjekkes ut :-)

Skrevet

vi var på zlatni rat i bol, på brac.. jeg ville absolutt reist tilbake med barn! det var rent og ryddig, lite søppel, lite insekter og passelig liv og røre til småbarnsfamilier(ikke partyplace og forholdsvis rolig og stille, men ikke kjedelig i en uke)

det må legges til at stranda var av småstein, men det var runde steiner og det var helt greit å slippe sand over alt! men jeg synes personlig at vannet var litt kaldt til å være "syden" men det kan hende var tilfeldig:) er vel 3 år siden vi var der nå..

men helt topp til barn!:)

Skrevet

Vi var på Brac i fjord- nydelig og perfekt for unger:) Lite med sandstrender, men vi syntes ikke det gjorde noe:) Deilig at det ikke er stappfulle strender, kø osv deilig og avslappende ferie

Skrevet

Vi var i Dubrovnik og på Hvar i fjor. Litt ukurant med vogn, men veldig flott begge plassene og anbefales absolutt. Som nevnt over var det ikke sandstrand der og man bør bruke badesko når man bader pga kråkeboller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...