Gå til innhold

Kjøper dere alt nytt eller brukt også?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi kjøper vogn brukt, da kan vi få ei "dyrere" vogn til en overkommelig pris;-) Når det gjelder bilstol vil jeg råde deg til å kun kjøpe fra noen du kjenner godt, så du er sikker på at den ikke har vært med på noen sammenstøt eller harde oppbremsinger uten å ha blitt levert inn etterpå.. Seng, voksipose og tripptrapp stol kjøpte vi også pent brukt for en rimelig penge!

Skrevet

Har planer om å kjøpe alt nytt. Har solgt vogn og bilstol fra forrige svangerskap, så må derfor skaffe oss dette på nytt. Vet det finnes mye som er pent brukt, men er glad i ting som er nye :-)

Skrevet

Vi har i grunn det meste fra før, men må ha ny vogn og bilsete. Vogn tenker jeg å kjøpe brukt, mens jeg alltid kjøper bilseter nye..:)

Skrevet

vogn, bilsete og stelleveske er kjøpt på finn.

Seng arvet jeg da jeg ventet første for 8 år siden - sengen er ca 21 år.

Vippestol kjøpte jeg ny for 4 år siden, men har lånt den vekk, og vet ikke helt hvilken tilstand den returneres i...

Skrevet

Vi kjøper det meste brukt, de fleste baby-ting brukes så lite at det ikke spiller noen rolle om noen andre har brukt det før syns jeg

Skrevet

vogn kjøper vi brukt, bilsete trenger vi ikke (leier heller når vi trenger ett), vognpose syr jeg selv, seng kjøper jeg brukt men kjøper ny madrass. Høystol "låner" jeg av storerbror, og vippestol blir brukt. Satser på å bare ha lekematte på gulvet, den kjøper jeg brukt dersom jeg får det.

Klær vil jeg helst ha nytt.

Skrevet

Me kjem til å satse på mest mulig brukt, ikkje berre av økonomiske årsakar, men også miljømessige. Forhåpentlegvis arver me også ein del av storesøskena mine! :)

Når det gjeld bilsete har eg lese at ein helst ikkje skal kjøpa noko som er eldre enn fem år, fordi det då kan ha oppstått materialtrøttheit og stolen då ikkje er like sikker lenger. Så dersom me ikkje får tak i ein brukt under fem år må me nok kjøpa ein ny ein.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...