Gå til innhold

Okey jenter,jeg trenger litt råd og veiledning her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en dolle på 6og en mini på 1 mnd. Jeg er mye alene med barna,og mini skal aller helst bli bysset og bært i søvn,er egentlig ganske mye sutrete baby,føler jeg ikke får gjort noe,leggerj eg han ned hyler han,han skal aller helst bli bært hele tiden og når han sover ligge på brystet,og d funker jo ikke. Jeg må jo være tilstede for dolle på 6 år.. Flere som har det spnn som har noen gode tips å komme med åssen dere gjør d??? føler jeg trenger litt hjelp her. Bare d å lage mat funker jo ikke... er litt rådvill av meg her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bæresele av noe slag. Mange å velge i.

Skrevet

Desverre ingen gode råd, men har hatt det slik med begge mine. Minste er nå 6 mnd og eldste 2,5 år, så har et stort problem her nå, lik som deg. Tror bare du må legge han fra deg, gjøre det gang på gang, de vil jo selvsagt bli båret på mest mulig og gjør du som meg og gir etter, så får du større problemer etterhvert. Er ikke flink på sånt, så håper du får gode tips her!

Lykke til!

Skrevet

Jeg ville investert i elastisk sjal jeg, da har du mini knytt tett inntil deg uten at han er i veien :o)

Skrevet

Ikke flink på sånne ting jeg heller,får jo så vondt i mammahjerte når han hyler som besatt,også får jeg vondt av 6 åringen som absolutt ikke får nok oppmerksomhet,må kanskje bli streng og ikke bære så mye på mini. men han er jo bare 1 mnd jo... hehe

Skrevet

Mine har ikke likt bæretøy(elastisk sjal, slynge, seler, mei tai... har alt.) Lån et av noen du kjenner før du bruker pengene på det, men alt er jo verdt et forsøk:-)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Det at han er så liten og gråter så sårt når han er borte fra deg gjør atjeg tenker at han trenger nærhet, nærhet og nærhet - og da er bæresjal eller sele tingen.

Reddet livet mitt da eldste hadde kolikk, før jeg fikk sjalet bar jeg på han h e l e tiden, satt og holdt mens jeg var på do, laget mat og ordnet alt med ham i armene...var så deilig å få knytt ham tett inntil, og selv få begge hendene fri.

Brukte mye slynge med minsta, for da hadde jeg begge armene ledige til storebror, for som du sier - storesøsknene trenger mammaen sin de også<3 Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...