Gå til innhold

Arghhphh...Nå er jeg lei! Fler??

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Uff, føler meg litt teit når jeg syter sånn, men mangel på søvn og sammentrekninger som kommer i hytt og pine gjør sånt med en!!

Er 34+4 nå, og ønsker jo helst å holde junior inne til uke 37, (når jeg først tenker meg skikkelig om) men helt ærlig kunne han gjerne kommet nå! Får liksom max 2-3 timer søvn i døgnet, og det holder ikke lenge! Og jeg er lei av å ha vonde sammentrekninger!

Gleeeder meg til jeg får møte lilleprinsen, og til å orke å gjøre ting igjen! Og til å gå med høyhæla sko :D Det savner jeg, og hvor bra trening er ikke det, trille barnevogn i oppoverbakke med høye sko :P hehe

En annen ting jeg savner er sex, har jo fått forbud av legene pga at fødselen startet i uke 32..begynner å bli litt lenge siden sist syns jeg !1

Det var dagens klageinnlegg fra meg, phuuu..var litt godt å få det ut! Takk gud for alle dere herlige damer her inne som gidder å lese :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner veldig godt at du er lei nå.. du har jo gått sånn her ganske lenge nå.. tærer bra på kroppen gitt!!

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

jah... Er stort sett ved godt mot da, men i dag har jeg vært lei gitt! Hvordan går det med deg da? fortsatt det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...