HerGårDetUnna!!! Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Hehe, vet jo utmerket godt at det er fullt og holdent opp til meg selv, men er av den typen som utsetter legebesøk altfor lenge til vanlig. Saken er at jeg for en mnd siden ble pottetett, fikk smerter i lunger, svelg, ører og nese. Sommerforkjølelse.. Siden har formen vært av og på, nå er jeg kjempesliten. Har sinnsykt vondt i "beinet" rundt øynene, ørene verker igjen og halsen er øm. Har ikke sår hals, men den verker når jeg svelger. Saken er at jeg ikke har snev av feber, og har så alt for mange ganger tidligere gått fra legen med beskjed om at det ikke er noe. Har bare lyst til å sove hele tiden for jeg har så vondt. Skyller nesen med saltvann hver dag, unngår matvarer som gjør halsen verre.
tante grusom master of law Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Høres ut som det kan være noe bakterielt.. Jeg hadde gått til legen for å sjekke om jeg trengte antibiotika.
Fire småtroll Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Man kan få både stille lungebetennelse, bihulebetennelse osv uten feber... Så jeg ville absolutt gått til legen for å ta en blodprøve. Jeg gikk akkurat sånn som du beskriver i nesten 3 mnd en høst for noen år siden, var til og med hos legen flere ganger, men de fant ikke noe spesielt. Til slutt var jeg helt fortvilet og satt hos legen og gråt, jeg hadde jo ingen energi, kunne sovne klokka halv ni om kvelden osv. Trodde jeg hadde fått blodkreft eller noe jeg. Ba legen krysse av på absolutt alt han kunne finne av alternativer på henvisningen til labratoriet så jeg fikk en skikkelig sjekk, også viste det seg at jeg hadde kyssesyken! Kom deg til legen du, og god bedring.
HerGårDetUnna!!! Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2010 Får ringe legen i morgen, for nå i dag har det vært uutholdelig. Øyenlokkene mine er så hovne at jeg klarte ikke å sminke meg i dag. Tusen takk for svar!
Voilà Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 Jeg tenker med en gang bakterier eller kyssesyken. Spesielt kyssesyken siden det er av-og-på som du sier...
Mom2Two Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 Det høres ut som bihulebetennelse! Har det selv akkurat nå. Først lå jeg en uke med høy feber (over 40 flere dager), tett neste, hodepine, kjempevondt i hals og ører, så gikk det over til bihulene. Etter 8 dager ga jeg opp (prøvde med saltvannsskylling og paracet), og gikk til legen for å få antibiotika. Nå håper jeg på rask bedring, så jeg får noen feriedager uten sykdom:-) Kom deg til legen! God bedring:)
HerGårDetUnna!!! Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2010 Har avtalt med mannen min at han skal "tvinge" meg til å ringe legen i morgen, uansett om jeg er verre eller bedre. Så da blir det nok bra:) Tusen takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå