Gå til innhold

Hvor gamle var barna deres da de begynte å "trasse"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes gullet mitt på 10 mnd er så snill, lurer på om han vil forandre seg snart, og da tenker jeg ikke på den klassiske trassalderen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 11-14 mnds alder første gang. Så går det i bølger. Trass som vi kaller det er jo bare positivt da. De som stolt proklamerer at de har barn som aldri trasser synes jeg faktisk synd på, tenk å ha barn med så liten trang til å finne seg selv? Joda, trass kan oppleves som slitsomt noen dager, men når man vet hvorfor de trasser, lærer seg knep til å unngå det verste osv, så er det i grunnen bare greit. Hilsen ei med 4 barn (;

Skrevet

hmm, kan ikke huske når han begynte for første gang.. alltid vært utrolig rolig og snill..

Men etter fylte 2 år og til nå (tror han er langt fra ferdig, blir 3 i september), så har det vært helt sykt :P

Skrevet

Det startet nå nylig. 2,5 år. Hvor er det blitt av den snille jenta mi??

Skrevet

Eldste har vært viljesterk og hatt temperament siden hun var baby, men begynte å bli ekstra vrang/trassete da hun var rundt 17 mnd. Hun bedret seg da hun begynte i barnehage ved 21 mnd, så var nok det at hun kjedet seg mye, var ingen andre barn hjemme her på dagtid(de andre som bor rundt her begynte tidligere i b.hagen) Jeg var i tillegg gravid og mye dårlig med barn nr.2, det gjorde ikke saken bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...