Gå til innhold

Om mannen din hadde hatt et forhold til en annen dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

og "alle" snakket om det.. hadde du ikke følt deg jævlig sint fordi ingen hadde sagt noe? men istede bare snakket om det og syntes synd på deg i stillhet?

Jeg hadde hvertfall blitt sjele glad om noen hadde sagt det til meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om mannen din hadde hatt et forhold til en annen dame...

Hadde han vært død!!!

Hadde aldri snakket med verken han, dama eller noen av de som holdt dette skjult for meg igjen! Holde noen for narr på den måten der!

Skrevet

Hadde en samboer for mange år siden som det ble slutt med fordi jeg fant ut at han hadde vært utro. Jeg fikk vite om det etter at det hadde pågått i over 6mndr. Det var med en nær venninne av meg. Flere år senere fikk jeg vite at han også hadde vært til sengs med et søskenbarn av meg. Dette sa en tidligere nabo. Våre samboere hadde vært gode venner og hadde visstnok snakket om erobringene hans. Enkelte menn er bare grusomme! Jeg skulle virkelig ønske jeg fikk vite om disse tingene tidligere, så jeg ikek hadde kastet bort så mye tid på han.

Skrevet

Hadde vært fint om noen kunne ha sagt det til meg, sånn at jeg også kunne ha en elsker med god samvittighet ;)

Skrevet

Min søster opplevede dette! De hadde ikke vært gift så lenge, men det hadde 2 barn sammen. De bodde også i en liten byggd. Han traff den nye dama på ebn byggdefest... Så mens min søster satt hjemme med ungene så var han ute og "koste" seg med nye dama. Min søster ante ingenting, men hele byggda visste at han var uto og hadde en annen.

Han kom og forlangte skilsmisse 4 mnd seinere, da påstod han at ikke hadde en annen. Men alt kom jo for en dag og hun fikk senere vite det meste som foregikk....Selv vil ikke han si noe, han blir bare sur og skjeller henne ut når hun vil ha en forklaring! Men min søster er heldigvis kvitt han, hun har nå funnet seg en fantastisk flott mann som både ungene og vi liker veldi godt;)

Skrevet

Ja særlig! Som om det er det man tenker på om man blir bedratt. Nei ut med mannen, så man kan finne seg en som fortjener kjærligheten du har å gi!

Skrevet

Ja jeg håper at noen ville ha fortalt meg det om det hadde vist seg at min samboer hadde bedratt meg!! Det hadde jo vært helt fryktelig om det viste seg at absolutt alle visste det...Men det er vel ofte sånn med utroskap, den som blir bedratt er den siste som får vite om det;(

Skrevet

En venninne av meg har en notorisk utro mann. ALLE vet det og snakker om de. Da de skulle gifte seg, tok forloveren hennes mot til seg og fortalte det. Resultatet var at hun byttet ut forloveren.

Noen vil bare ikke vite. Ps hun er her inne, håper hun leser tråden og tenker seg om. Ingen fortjener en utro mann. Eller kone, for den saks skyld.

Skrevet

Jeg har helt motsatt mening her. Jeg var den som var utro. Mannen min var en psykopat og jeg traff en annen mens vi fremdeles var gift. Denne andre mannen var hans rake motsetning og hadde det ikke vært for mitt forhold til han så hadde jeg nok aldri kommet meg bort fra en jævlig person som mishandlet meg sexuelt, fysisk og psykisk.

"Alle" visste om meg og han andre fordi vi var en del av samme vennekrets. Men ingen fortalte mannen min noe, heldigvis. Det måtte jeg gjøre selv når jeg var klar.

Så her kan det være mange nøyanser i forhold til bare utrooskapen å ta hensyn til. jeg synes ikke noen skal legge seg opp i andres forhold.

Skrevet

PS, er i dag lykkelig gift på tiende året med han jeg var utro med!!!

Skrevet

Egoistisk av deg. Uansett hva skulle du trukket deg ut av det første forholdet FØR du lot ditt nye bekjentskap bli til utroskap!

Skrevet

Så lenge hun vet det er det hennes valg å leve med det- men hvem vil egentlig leve med at alle vet og ler av deg fordi du later som om du ikke gjør det?

Skrevet

Egoistisk i forhold til hva da? Tror du det er lett å gå fra en mann som slår og voldtar deg og trykker deg ned i driten?

For en ekkel holdning du har. Jeg hadde aldri kommet meg bort fra ham uten hjelp fra min nåværende ektemann. Jeg skylte ikke min daværende mann noe, han var et jævlig sadistisk svin.

Sånne hurper som du gjør at vi kvinner ikke finner støtte hos hverandre.

Jeg lurer på hvordan du kan kalle MEG ego etter å ha blitt mishandlet i mange år. Og når jeg endelig fant lykke så skulle jeg ikke få benytte meg av den.

Skrevet

Jeg ville helt klart ha visst om det..

For meg er det at noen går bak ryggen på meg værre en utroskap (selv om det kommer på en god nr 2)

Hadde følt meg som en skikkelig idiot om jeg gikk og trodde at alt var bra og ante null og niks, og så funnet ut at jeg hadde blitt lurt trill rundt.

Og hadde noen jeg kjenner visst det og ikke sagt noe, så hadde jeg ikke orka å hatt mer med de å gjøre.

Skrevet

Jeg skrev det fordi jeg har vært i et lignende forhold i 7 år, men kom meg ut før jeg startet nytt forhold. Tror du at du ville blitt slått noe mindre om han fant ut du var utro kanskje???

Skrevet

Uansett om jeg helst ville visst om det eller ikke, så ville jeg blitt rasende om en fremmed hvemsomhelst kom og fortalte meg det.

Skrevet

Så fantastisk av deg. Det er noe gale i hodet ditt om du tror du skylder en mishandler noen ting som helst, det viser jo bare så ødelagt du er. Ja du er et utrolig menneske som faktisk tar hensyn til rasshølet som ødelegger deg!!!!

Fy faen så dum det går an å bli. Jeg er trist på dine vegne.

Skrevet

Hvis mannen deres var utro, hvordan hadde dere regaert om den andre kvinnen, kom og fortalte dere det?

Skrevet

ja du var egoistisk. virker som du vil ha det til at du var engstelig for å gå fra han for at han skulle være voldelig-. men det hadde vel vært verre for deg å bli tatt på fersken med denne nye mannen. hvis han var psykopat så villde han vel reagert på dette og banket deg eller lignende.

vet ikke hvem som er psykopat jeg, du var jo tross alt utro og forsvarer det.

Skjønner ikke de som gifter seg med en som er utro, at de ikke tenker at du kan være utro mot den nye mannen også..

utroskap kan "ramme" alle, men at den som er utro forsvarer det er helt sykt. Da er det bedre å gå fra mannen /kona og kose seg med den nye. kan ikke få både i pose og sekk vet du..

Skrevet

Sauen; vi vet om det fæle forholdet som du var i før. Jeg forstår deg faktisk også selv om jeg aldri har vært i et voldlig forhold selv, heldigvis!

Det var sikkert en av grunnene til at ingen fortalte det til din eks heller, nettopp pga av at han var et svin.

Men nå snakker vi om "normale" forhold. Der den ene parten sitter hjemme med unger og det som er og så springer den andre parten rundt og puler det som er! Da hadde ivertfall jeg visst og vite hva som foregikk. Sånn at jeg kunne dumpa han og heller finne meg en skikklig mann!!!

Skrevet

Absolutt! Jeg ville ha visst det.

Jo før, jo bedre. Jeg vil ikke gå rundt å late som om alt er fint og flott, mens "alle andre" vet at det ikke er det.

Pingler de som ikke tørr å si ifra!

Skrevet

Jeg hadde neppe blitt glad om noen fortalte meg det, men det hadde vært nødvendig. En nødvendig smerte.

Skrevet

Svarene dine blir bare dummere og dummere og det er latterlig at du tror du sitter med fasiten fordi du har din mening. Det er ikke sånn at situasjonen er lik for alle og du er en helvetes drittkjerring som uttaler deg om noe du ikke vet en dritt om!!!!

Du vet ikke hvem som var psykopaten i forholdet vårt??? Skal jeg gå i detaljer her? Skal jeg fortelle om den gangen han voldtok meg analt og jeg raknet i endetarmen? Skal jeg fortelle om den gangen han slo så blodsputen stod opp etter vegger og jeg spydde av smerte? Eller da han slo meg så hardt med telefonen at øyelokket mitt sprakk?

Hva i helvete tror du jeg skylder et slikt menneske? Og når du er vant til å få juling så tenker du faktisk ikke at det kan bli stort verre enn det du er vant til om du er utro eller ikke. Jeg fikk bank bare jeg hadde feil bluse på fodi den var gjennomsiktig, eller fordi bh-stroppen viste, eller fordi han ikke vant i lotto. Han trengte ikke noen grunn. Og å gå i fra han på eget initiativ, tror du ikke jeg prøvde? Han truet med å drepe både meg og barn! Og når han fant det for godt så kastet han meg ut, enten det var midt på vinteren eller hva som helst. Det var i en slik situasjon jeg tok avgjørelsen, og det var så mye enklere å komme og hente tingene mine og barna med min nye kjæreste ved min side og han så at han ikke kunne stoppe meg. Da han forstod og godtok at jeg var ferdig med livet med han.

Skam deg din merr, Du burde være glad for at jeg kom meg videre i livet, glad på mine vegne og mine barns vegne, det ville før eller siden gått ut over dem også. Jeg er trygg, lykkelig og har det helt fantastisk nå takket være det nydelige mennesket jeg møtte da jeg fremdeles var gift med en sosiopat.

Du derimot trenger hjelp for den motbydelige kynismen du her viser og at du kan dømme meg som du gjør viser at kanskje du er en psykopat selv. Fyyyy faen sier jeg bare, du er så ekkel at det er til å bli reint kvalm av. Men ha din mening du, jeg er bare glad jeg ikke kjenner deg i det virkelige liv. GRØSS!!!!! Sånne som du får mishandlete kvinner til å tro at de fortjener det og at de ikke er verd en dritt.

Jeg tror ikke du har opplevd noe lignende selv, det er bare noe du sier og du er tydelig ute etter å provosere her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...