Lea Laus Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Nesten ferdig utdannet, kanskje jeg kan hjelpe?
luv2bemammy Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2010 Er ikke helt sikker på om jeg tørr ta sjansen! Har søkt men har litt kalde føtter!! Er det usikker jobb osv. Jeg har ikke helt ren vandel fra noe tull i ungdomsårene heller, må man ha det? Er det en usikker jobb?
Lea Laus Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 Jeg har jobbet som eiendomsmegler i 2-3 år, og jeg gir meg nå. Det kreves at du jobber hver dag, kontortid man-fre. I tillegg til befaringer, visninger, kontraktsmøter osv. som gjerne skjer på kveldstid. Visninger er ofte lørdag og søndag. Du kan tjene mye penger, men da å man også jobbe deretter. Det er et tøft yrke, og en må være på hugget hele tiden. Jeg klarer ikke kombinere det med barn, dessverre..
luv2bemammy Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2010 Ja, jeg er alenemor itilegg så jeg bør kanskje satse på husøkonom da...Vanskelig det her assa;(
Lea Laus Skrevet 25. juli 2010 #7 Skrevet 25. juli 2010 Det tror jeg du gjør lurt i. Jeg jobba ofte 20-30 dager i strekk før en dag fri, da er man avhengog av en partner som stiller opp for familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå