Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 Slagelse, mye bedre enn Marienlyst. Nettop kommet hjem 1 uke fra hvert sted.
Gjest Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 Øst Jylland, rundt Ebeltoft. I nærheten av parker som Legoland, Kategat senteret (fantastisk akvarie), Djurs Sommerland, masse forskjellige dyreparker. Masse flotte strender og steder. Dette hvis man har med barn da :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2010 Ja, dette blir ferie med barn
*Little Miss Sunshine* Skrevet 25. juli 2010 #9 Skrevet 25. juli 2010 Ingen steder - Danmark er flat, kjedelig og full av folk som har mistet slutten på alle ordene sine! Nei, Lønstrup er super fint og jeg liker veldig godt vestkysten av Nordjylland generelt, Fårup Sommerland ligger også nær her og er veldig gøy. Ellers er det veldig fint rundt Silkeborg og Ry (det er ved Himmelbjerget og Gudenåen), her er det mange fine campingplasser om det er noe. Og hvis dere er i Nordjylland er Aalborg er hyggelig om dere vil handle, gå på café og se butikker (men her er jeg kanskje lit forutinntatt siden jeg er født og oppvokst der ;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå