Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Min sover alltid i senga på dagtid, men nå som han skal i bhg må han jo sove i vogna. Jeg er bare usikker på hva jeg skal ha over og under ham... Funker det med en tynn dyne? Er teppe tingen å ha under? Lammeskinnet tror jeg blir litt lite... Hva gjør dere`?
Lilleleen Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Nå har ikke min sønn begynt i bhg enda, men siden jeg jobber i en småbarns avd der alle sover i vogn, så har jeg noen tips ) *Lammeskinn eller ett teppe i bunnen av vognen for å isolere litt. (Holde det varmt om vinteren og kaldt om sommeren) *En god pute (hvis dere bruker det) *På sommeren så er det fint med en tynn dyne, eller ett teppe over. Er han veldig varm, så bruk helseteppet. Ha det i vognen, så bruker de ansatte det som er best i forhold til været. *Om vinteren så anbefaler jeg en god og varm pose. Jeg har veldig god erfaring med voksi classic, og har den til mitt eget barn. Ellers så finnes det gode skinn poser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå