Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Mange ganger etter at jeg har vert på do så "lekker" jeg. Mange ganger mye, andre ganger lite. Det er gjennomsiktig og helt flytende, men lukter ikke urin. Når jeg er på do og tisser har jeg ingen problemer med å knipe igjen. Dette som lekker klarer jeg ikke å holde igjen. Jeg kjenner det ikke heller før det blir blødt. I natt sto jeg opp 2 ganger og måtte på do. Hadde sterke kynnere så kanskje det kan ha vært årsaken til at jeg kunne lekket urin, men denne gangen skjedde det ikke før jeg la meg ned i sengen igjen. Da kom det mer enn det pleier og jeg klarte ikke holde det igjen. Måtte trykke en pute mellom beina for at det ikke skulle bli blødt i senga. Er dette bare en økt mengde utflod eller urin tror dere? Eller er det forstervann? Jeg klarer ikke å kjenne hva det er på lukta. Litt rart at det skal skje etter at jeg har tisset også liksom, virker jo som det kan være urin da. Men virker bare som det kommer fra helt forskjellige plasser, klarer ikke å knipe det igjen og kjenner det heller ikke.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Hvor langt er du på vei? Jeg trodde jeg hadde lekkasje, ringte føden som tok meg inn til kontr. Det var ikke fostervann. Jeg var da i uke 41.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Jeg er i uke 35. Vil ikke ringe å høre med mindre det kan være fostervann, flaut om det bare er urin Derfor spør jeg her føst. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå