Gå til innhold

Gravid og soling. Overopphetet? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jordmor sa noe om å ikke bli overopphetet. Men er det jeg som ikke skal bli det, eller er det magen/babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet? Sommerens første varme soldag i nord, og jeg er redd for å være ute. Morsomt patetisk! hehe

Skrevet

Drikk mye og vær obs på bevegelser. Mye solkrem på magen og ikke ligg for lenge av gangen. Blir du bekymret så ta et kaldt bad så vekker du nok den lille i gjen. Kos deg masse i sola :). Det er deilig at den endelig dukket opp her nord og :)

Skrevet

Bare drikk nok vann og ikke steik hele dagen, så er det ingen større fare for hverken deg eller lille i magen.

Skrevet

Både jm og lege har sagt at det bare er å sole seg. Barnet klarer seg fint selv om du soler deg. Det er vel du som eventuelt synes det blir varmt først! (hvordan skulle det kunne blitt barn i afrika hvis fosteret ikke tålte sol og varme, sa legen.. hehe)

Drikk godt - og ta et bad (evt en dusj i lunket vann) hvis du må kjøle deg ned. Bad i sjøen er helt ok før slimproppen har gått.

Så bare kos deg!! Jeg har strekt meg i sola i flere dager og alt er helt fint med både mor og barn!! (Brun og fin til og med)

Skrevet

Takk for svar folkens! Jeg svipper inn og ut av verandaen rett som det er, og får i meg både drikke og is. Ble bare så varm på magen først, og så ble jeg redd for at jeg kokte babyen. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...