Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Tenk så bra verden hadde vært om alle kun tente på seg selv! ♥
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Nettopp! hehe Hva om alle bare likte seg selv og egen kropp. Da kunne man jo alikevel hatt fullverdige ekteskap osv, men sluppet å terrorisere andre mennesker så veldig med sine behov. lol Man hadde nok fint klart å samarbeide så man fikk barn når man ville det, og jeg sier ikke at man skulle avsky partnerens kropp, men seriøst...så praktisk! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå