Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Jepp! Tolket den slik at han faktisk hadde blitt "kurert" å at han egentlig ikke hadde starta "fantasien på nytt igjen" som han pleide, men at han latet som for å få fred fra alle de vonde og grusomme minnene. (altså bli opperert slik at han ikke hadde noen minner eller følelser lenger)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Men det siste kameraten hans sa når han reiste seg var jo "Teddy"...som var navnet på han som den etterforskeren han kom på øya som!!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 Ja, det var vel for å teste ham. Han skjønte jo også at han fulgte med legene for å bli lobotomert av egen vilje etter det.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 Tolket det som om han hadde startet på nytt med sinnslidelsen. (Som er temmelig vanlig)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 Nei, alle andre jeg har snakket med tolket den også som at han spilte syk helt på slutten. Synes det var ganske åpenbart. Du kan jo se den en gang til. Det var en ganske kompleks film.
♡Mamman&Rockebolla♡ Skrevet 25. juli 2010 #7 Skrevet 25. juli 2010 Jeg mener også at han spilte syk på slutten.. Husker ikke helt hva den siste setningen var, men det var jo noe om at det var bedre å ikke huske hvem man er, enn å leve med forferdelige..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #8 Skrevet 25. juli 2010 Stemmer det. Jeg husker at det var en ganske tydelig setning på slutten, som avslørte at han var frisk. Når psykiateren ropte på ham med det fiktive navnet reagerte han ikke, mener jeg å huske.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #9 Skrevet 25. juli 2010 What is better, die like a good man or live like a monster Det var den siste setningen. Altså han var ikke syk lenger, men ville ikke leve med de vonde minnene. Ganske åpenbar slutt egentlig Bra film
♡Mamman&Rockebolla♡ Skrevet 25. juli 2010 #10 Skrevet 25. juli 2010 Det var det, ja Syns også at slutten var ganske klar når han sa det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå