Gå til innhold

Hei alle sammen :)


silkemyk

Anbefalte innlegg

Har flyttet inn her etter å testet pos forje uke. Var til legen på mandagen som var og fikk bekreftet graviditeten og første kontrolltime er 17 aug. Jeg har hatt en SA i februar. Og er nå overlykkelig over at spiren sitter igjen :)Dette blir vårt 1 barn. Forløpig termin er 2 april. Til nå har jeg hatt lite symptomer. Vært litt uggen, hatt supervonde pupper noe som har gitt seg litt nå. Bare brystvortene som er vonde. Og har litt murringer i magen. Ikke mye. Men håper alt er som det skal og at det ikke ender i enda en SA.

 

Gleder meg uansett til å bli bedre kjent med dere ale sammen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei hei... Jeg testet pos for noen dager siden. Har ikke vært til lege enda. Men etter legens regnemåte har jeg også kommet frem til termin 2. april. Dette blir vårt første barn sammen også. Er veldig usikker og redd for å håpe for mye siden det er så tidlig. Men spennende er det og håper alt går bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er også ganske ny her, og har også kommet fram til at jeg har termin 2.april. Har vært gift i et år, og dette er vårt første barn sammen. Jeg har allerede en del plager, så mannen min går stadig og beklager at han har gjort dette mot meg, samtidig som jeg ser at han er rimelig stolt av sin egen prestasjon :-)

 

Det er uansett en spennende tid nå. Hyggelig å snakke med folk i samme livssituasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...