Gå til innhold

Synes det er stille inne her ;)


Student89

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med desember-damene?

Har dere sett gullet deres? og hvordan er formen?

Er jo litt spennende å følge hverandres utvikling da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja stille her. Er derfor mest på 2. trimester. Er masse liv i magen men formen er så som så. Har ganske vondt i magen når jeg beveger mye på meg så prøver å gjøre minst mulig. Ikke lett når vi holder på å pusse opp. Er veldig spendt på den lille i magen og planlegger kanskje å handle litt snart?? Vi er så heldige at vi skal få vogn av faren min så får vel begynne å prøve å finne ut hva man skal velge.

 

Hadde vært hyggelig å høre status på andre nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) 22 uker på vei jeg nå. kjenner den lille sparke masse :) har også ganske kraftige kynnere. har ei datter fra før og med hun ble jeg innlagt med rier i uke 30. men de fikk stoppet det og hun ble født i uke 35. så er spent på om det blir tidlig fødsel denne gangen også. er sykmeldt og tar livet med ro og nyter å gå gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er kynnere jeg også har. Har det nå hver dag, kommer utover dagen når jeg har gått eller gjort noe anstrengende. Trodde jeg hadde fått bekkenløsning, men har ikke de typiske tegn på det heller, men gjør veldig vondt å gå lenge i strekk, nederst i magen. Er 22 uker også. Er jeg også kanskje i faresone for for tidlig fødsel??? verken lege eller jordmor har foreslått dette. men jeg har nok vært litt diffus i beskrivelse av smertene siden dette er mitt første svangerskap. Håper du vil gi meg en tilbakemelding mammsen85!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så synd, dersom du er engstelig for om du står i fare for for tidlig fødsel. Det er absolutt noe du kan spørre jordmor eller legen din om.

Håper du ikke har noen grunn til å engste deg. Det er jo ikke noe godt!

 

Er litt bekymra selv :(

er 21 fullgåtte uker, og får hele tiden kommentarer på at magen min er så liten.

Dette synes jeg er veldig slitsomt. Har 2 barn fra før av, og begge var under 2 kg da de ble født .

Jeg går igjennom høyrisikosvangerskap, så kommentarene gjør meg engstelig. Enn om magen min er så liten fordi noe er galt?? Betyr det at Bea (venter en jente som skal hete Bea ) er veldig liten???

 

Synes folk burdte svære mer forsiktig med å kommentere slik, men det er sikkert bare ubetenksomhet........

men er det greit å si ifra til de som kommenterer det? Og hvordan skal jeg eventuellt si det???

 

Synes dette er å vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ganske kraftige kynnere forrige gang jeg gjikk gravid også, allerede fra uke 20.men tenkte ikke noe særlig over det da.Det er jo veldig vanlig me kynnere, det er jo livmorens måte å trene seg opp til fødseln på, men det skal jo ikke gjøre vondt og komme så veldig ofte. Denne gangen begynte jeg å kjenne det rundt uke 16. jeg får litt ekstra oppfølging denne gangen, skal på innvendig ultralyd om 2 uker for å sjekke at at det ikke evnt har begynt å modnet noe.

Du kan jo nevne det til jordmoren el legen din. er det ditt første svangerskap-endeligdravid28?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal nevne neste gang. Skal til til legen om en uke så da må vi prøve å finne ut av dette.

 

Lykke til med undersøkelsen! Og resten av svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Bea i magen: Folk tenker ikke, bare sammenligner alt med det som er normalt for dem uten å tenke. Syns du godt kan si fra tilbake, men har ingen erfaring på området så vanskelig å komme med forslag om hva du eventuelt skal si. Kommer jo ann på hvor privat du vil være. Uansett lykke til med lille Bea!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...