Gå til innhold

Uten symptomer omtrent?!


MOM - Endelig spire <3

Anbefalte innlegg

Noen med termin i slutten av mars som ikke har noe særlig med symptomer? Jeg blir bekymret og frykter at noe ikke er som det skal. Eneste jeg har som symptomer er at jeg blir fortere sliten, og at jeg må tisse mye oftere. I tillegg til den del murringer i magen. Er dette normalt?

 

Blir veldig glad for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har termin 22 mars.

jeg hadde symptomer som litt kvalme, tisser oftere og mens muringer..

men nå er det kun de samme symptomene som du nevner..

er kjemperedd for at noe er galt jeg også..

håper ikke det er det.

 

lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 29. mars her. Er også bekymret, er vanligvis veldig dårlig som gravid, denne gangen kjenner jeg så og si "ingenting". Synes nesten jeg bare kjenner mindre og mindre :( Er jo ikke så langt på vei, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du kan ta det med ro. Har ikkje så mykje med symptomer eg heller. Har berre vert veldig trøytt. Denne kvelden er den kvelden eg faktisk har vert opplagt.

 

At du må ofte på do er eit godt teikn. Det er ikkje til å unngå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har variert veldig i mitt svangerskap. Jeg er gravid med førstemann. Er i den 9 uken.

Dagene varierer fra ingenting - til mye kvalme, murringer, tretthet o.l.

 

Jeg var også veldig bekymret først, og som mange andre søkte jeg på internett på symptomene og da kom det jo opp masse sider om spontanabort, dødt foster, at ting var galt, osv. Dere kjenner dere sikkert igjen?

 

Til slutt så måtte jeg bare ta fornuften til meg og tenke at jeg skulle bare la det gå som det går - og etter det så har jeg satt mer pris på graviditeten og kjent fler symptomer. Har dere tenkt på at kansje vi ikke kjenner symptomene så godt er fordi vi bekymrer oss for at de IKKE er der?

 

En annen ting som jeg også merker forskjell på er om jeg får nok søvn eller ikke, sover jeg for lite så er jeg kjemedårlig, sover jeg mye så er det nesten ingenting :)

 

Men vi er forskjellige - og jeg syns vi skal kooose oss med vidunderet i magen :) Jeg prøver iallefall og legge bekymringer til siden - selvom det er helt naturlig og veldig vanskelig å unngå :)

 

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt. Første gang jeg var gravid hadde jeg ingen som helst symptomer og følte meg ikke gravid. Har mye mer nå, og noen ganger er det betryggende og andre ganger ønsker jeg meg tilbake til første gang. Så bare vær glad du føler deg så bra. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...