Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Min datter er 8 mnd og alle måltidenen er så å si etablert (hun ammer noenganger men ikke som hovedmåltid)men jeg er så dårlig og lurer på om jeg kan ta denne medisinen og hvor lenge til jeg evt kan amme da?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Har du stavet riktig? Sjekk det her http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Aldri hørt om denne medisinen, men på generellt grunnlag ; forkjølelse skyldes virus som det ikke finnes reseptfri medisin mot - de antivirus medisinene som finnes er det heller ikke vanlig å ta mot en vanlig forkjølelse (f.eks tamiflu).. Ta febernedsettende om du trenger det (paracet) og nesespray...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 Fant det ikke på felleskatalogen.det er kjøpt i spania og har veeeldig god effekt men tørr ikke før jeg vet hvorlang tid det tar før det er ute av kroppen. hi
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 Da ville jeg helt klart holdt meg unna.. Man kan nok på kjøpt ting i Spania som ikke er godkjent for bruk eller reseptbelagt i Norge, så umulig å si hvor lang tid det er utenfor kroppen.. Om du kan lese pakningsvedlegget står det kanskje der, men jeg ville som sagt ikke tatt sjansen...
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 ja dette er en medisin som kan kjoepes resptfritt her i spania. Den virker veldig bra, men jeg vet ikke hvordan det er med amming. den skal taes hver 6-8 time saa det gir vel en liten indikasjon paa varigheten. det staar bakpaa hva det inneholder av ingredienser, bla. Paracetamol: 650 mg Fenilefrin hidroclorid: 10 mg Clorfenamin maleato: 4 mg actividad analgésica, antihistamínica y descongestionante. smertestillende, antihistamin og slimloesende/ fjerner tetthet i nesen El paracetamol se excreta con la leche materna, por lo que las mujeres en periodo de lactancia deben consultar al médico antes de utilizar este medicamento. paracetamol gaar over i morsmelken, og lakterene moedre boer spoerre loegn til raads foer bruke medisinen. http://www.infopaciente.com/prospecto_medicamento.asp?id=135&Pharmagrip_Polvo_para_suspensi%F3n_oral%22%3EPharmagrip%20Polvo%20para%20suspensi%F3n%20oral
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #7 Skrevet 25. juli 2010 Tuusuen takk for svar:) Hadde ikke pakken ,bare brettet så det var perfect at du kunne skrive det her for meg:) takk igjen og da venter jeg tilimorgen å ser ann formen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå