prematur chris Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 hei jeg har en sønn på 2 år som mister neglene på fingrene..det sprekker opp i neglbunnen og sprekker seg utovver...er det noen som har vært borte i det og hva evnt burde jeg gjøre?
Nea og juniors mamma Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Tja, ta ham til legen?? Om neglene faktisk detter av er det også en fare for at de ikke kommer tilbake hvis negleroten er ødelagt hvis det ikke er dannet en ny negl under allerede.
Fire småtroll Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 http://nhi.no/sykdommer/hud/symptomer/neglforandringer-1626.html I følge denne siden er det sjeldent noe farlig, men ville nå tatt han til legen ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå