Gå til innhold

Her er jeg og min lille spire:)


*lykkelig84*

Anbefalte innlegg

Nygift, midt oppi husbgging, og gravid på offisielle forsøk nr 2, så her går det unna i svingene! Testen viste et klart og tydelig blått kryss da jeg kom hjem fra bryllupsreise idag, så her er det visst ingen tvil:) Dette er spennende, litt skummelt og veldig stort!

 

Har litt kort syklus og greier, men har rotet meg fram til at termin må bli ca 30. mars. Regnet det ut på kalkulator ut fra kort syklus på 25 dager. Håper legen ikke setter en helt annen dato, ettersom jeg har ført inn masse datoer i ei sånn svangerskapsjournalbok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :-) Selv er jeg 4+5 og har termin 31 mars.

 

Hvordan går det med symptomene ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, både med spire og som nygift!:)

Og moro med hus! Når planlegger dere å være ferdige? Må jo være fantastisk deilig å få sitt eget, nye hus, fersk baby, en mann man er glad i på en og samme tid..:)

 

Min termin er også 30.mars, men tenker den blir flyttet litt på ul. Uansett så kommer den lille når den er klar, noe som pleier å være et par uker etter termin for min del..:P

 

Lykke til på veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun veldig svak verk nederst i magen og til tider nokså trøtt. Har vært plaget med kvalme tidligere, faktisk i mange måneder, men det tror jeg var pga stress og bryllupsnerver. Nå etter bryllupet er faktisk kvalmen over, men spørs hvor lenge det varer da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel sikkert flyttet min termin også, kanskje allerede hos legen(?) Men legen regner da vel også fra første dag i siste mens, vet ikke om legen tar hensyn til kort syklus på 25 dager, eller om legen alltid regner 28dagers syklus.

 

Pr nå er kjøkkenet(stort, og fungerer derfor som stue foreløpig) og soverommet ferdig. Vindfang, hall og bad er også snart ferdig. Så får vi vel begynne med barnerom etter det da:) Vi bygger på trønderlånet på hjemgården min(gården drives ikke, men mye å ta vare på likevel). Jeg er enebarn, veldig moro å nå få føre slekten videre, og få barn som kan vokse opp der jeg selv vokste opp.

 

Har du mange barn fra før Gåbil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lykkelig84 :)

Jeg blir med deg inn hit jeg... meldte meg først inn i april klubben jeg også men så regnet jeg på det en gang til og da fikk jeg termin 31.mars. Så her er je og håper virkelig jeg får lov til å være her i 8 mnd til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer så kjempe masse lykkelig84 :) med både giftemål. pg baby på vei. Har selv regnet meg fram til termin 27 mars... - men i og med syklusen har vært litt oppog ned de siste mnd, kan det være noen dager + / --.

 

er det plass til en til her forresten? er så vanskelig når en ikke kan snakke med noen og ha noen og glede seg sammen med - siden det er tidlig. er selv 5 + 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...